دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زنان مسلمان و ثروتمند کدامند ؟

معرفی 10 زن زیبا و ثروتمند عرب مسلمان + تصاویر

زنان مسلمان و ثروتمند کدامند ؟
38
زمان مطالعه: 5 دقیقه
گفته میشه خانمی که هم زیبا و هم ثروتمند است خیلی خوش شانسه. در اینجا تعدادی از همین خانم ها که مسلمان هستند آورده شده که اکثرا هم حجاب را رعایت میکنند.

این خانم ها اکثرا از خانواده های سلطنتی هستند که بر ثروتی که از اجدادشان به آن ها رسیده مدیریت میکنند. بعضی از اون ها مدیر شرکت های میلیارد دلاری هستند، برخی دیگر برای خودشان بانک دارند. البته بعضی ها هم صرفا کسب و کارهای خانوادگی خود را اداره میکنند.

زنان ثروتمند عرب کدامند ؟

10 زن زیبا و پولدار مسلمان - امیره ال تویل

شاهزاده" امیره ال تویل" از عربستان سعودی

شاهزاده خیر و بشر دوست عرب در ششم نوامبر سال 1983 به دنیا آمد. او همسر شاهزاده "ال ولید بن تلال" یکی از اعضای خانواده سلطنتی سعودی میباشد. ال ولید 58 ساله بیست و ششمین مرد ثروتمند در جهان است که ثروتی بین 20 الی 25 میلیارد دلار دارد. شاهزاده امیره یکی از با نفوذ ترین عرب ها و بنیان گذار و مالک شرکت هلدینگ پادشاهی است.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - رانیا، ملکه اردن

رانیا، ملکه اردن

همسر شاهزاده ملک عبدالله دوم، ملکه اردن، در سی و یکم آگوست سال 1970 بدنیا آمد. شوهر 51 ساله اش عبدالله بن حسین، پادشاه منطقه هاشم در اردن است و در سال 1999 تاجگذاری کرد. البته پادشاه عبدالله هرگز میزان ثروت خود را بصورت عمومی اعلام نکرده، اما با توجه به اینکه بیش از یک میلیارد دلار برای ساخت یک پارک تفریحی خرج کرده،میتوان به میزان ثروت او پی برد. مجله "هارپر اند کویین" در سال 2011 رانیا را به عنوان زیبا ترین ملکه دنیا انتخاب کرد.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - "حجاه حفیظه سورول بولکیا"

شاهزاده بورنئی، "حجاه حفیظه سورول بولکیا"


دختر پادشاه بورنئی، "حسن ال بولکیا"، در دوازدهم ماه مارچ سال 1980 به دنیا آمد. پدرش ، پادشاه، در سال 1997 به انتخاب مجله فوربز به عنوان ثروتمند ترین مرد دنیا شناخته شد. این پادشاه صاحب یک رولزرویس است که با 24 کیلو طلا تزئیین شده و همچنین بیش از 7000 خودرو دیگر نیز دارد. او مالک بزرگ ترین خانه در جهان است؛ کاخی که 1700 اتاق دارد. این پادشاه 20 میلیون دلار خرج عروسی دخترش کرد. شاهزاده بولکیا همسر "یام پنگیران اناک حاجی محمد روضانی" میباشد.

زنان ملیاردر عرب مسلمان


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - لالا سالما

شاهزاده" لالا سالما" از مراکش

همسر سلطان محمد ششم، شاهزاده لالا توسط یک معلم، در دهم ماه می سال 1978 به دنیا آمد. اولین ملکه مراکش که بصورت عمومی شناخته شد. او همچنین دو فرزند دارد. ملکه با اینکه بانوی اول کشور است اما زیاد توجهات را جلب نمیکند و طرفدار رسانه ها و سر و صدا نیست. برای شوهر 50 ساله اش، پادشاه مراکش، روزانه حدود 960 هزار دلار بودجه جهت رسیدگی به امور کشور در نظر گرفته شده است. ثروت کلی او حدود 2.5 میلیارد دلار برآورد شده است.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - مایتها بن محمد بن رشید ال مکتوم

شیخ" مایتها بن محمد بن رشید ال مکتوم" از دبی


این شیخ دوبی که یک کاراته کار و تکواندو کار است در پنجم مارچ سال 1980 به دنیا آمد. او دختر شیخ "محمد بن رشید ال محمدنخست وزیر ، معاون رئیس جمهور و پادشاه قانونی امارات متحده عربی است. شیخ از سال 2006 در تمامی این مقامات منسب دار بوده است. ثروت خانوادگی شیخ بیش از 40 میلیارد دلار برآورد شده است. شیخ مایتا در سال 2006 به نمایندگی از امارات برنده مدال نقره بازی های آسیایی شد.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - هنادی بن ناصر ال تانی

شیخ "هنادی بن ناصر ال تانی" از قطر


بانکدار، سرمایه گذار و کارآفرین. شیخ هنادی یکی از موفق ترین تاجران قطر است. به غیر از اینکه یک مشاور ویژه در زمینه استانداردهای مجوزهای بانکی است، مدیر عامل شرکت پیمانکاری ساختمانی الواب نیز میباشد. هنادی قائم مقام مدیرعامل گروه "ناصر بن خالد ال تانی و پسران" هم میباشد. هرچند که هنادی هنوز افشا نکرده اما ثروت خانواده تانی بیش از 15 میلیارد دلار است.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - فاطمه کلثوم زهر گداباری

شاهزاده" فاطمه کلثوم زهر گداباری" از عربستان سعودی


زمانی فقط یک شاهزاده بود اما الان بطور رسمی ملکه عربستان است. در حالی که از اعضای یکی از ثروتمند ترین خاندان های جهان است، همسر شیخ "اودی ال محمد" نیز میباشد. هرگز به وضوح زیبایی او دیده نشده اما اخیرا تصاویری از صورت وی در اینترنت منتشر شده. عربستان سعودی ثروتمند ترین کشور عضو گروه اپک هست که بیش از 39% منابع نفتی این گرو ه را تامین میکند.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - سلطانا نور زهیرا

"سلطانا نور زهیرا" از مالزی


ملکه مالزی همسر پادشاه "ال وثیق بیلا توناکو میزان زینال ابیدین" میباشد. او در هفتم دسامبر سال 1973 بدنیا آمد و سیزدهمین ملکه مالزی شد. (طی سال های 2006 تا 20011) خانواده ملکه هرگز میزان ثروت خود را اعلام نکردند اما به هر حال با در نظر گفتن منابع مختلف میتوان ثروت آن ها را بیش از 15 میلیارد دلار دانست.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - حجاه نورول بولقیاه

شاهزاده "حجاه نورول بولقیاه" از بورنئی


دختر دوم و فرزند چهارم پادشاه بورنئی در شانزده مارچ سال 1976 بدنیا آمد. شاهزاده یک فرزند پسر دارد و همسر "خیرول خلیل" که یک مقام بلند پایه و معاون اجرایی در دفتر نخست وزیر هست، میباشد. این دو در سال 2007 ازدواج کردند.


10 زن زیبا و پولدار مسلمان - مزاح بن ناصر ال مسند

شیخ "مزاح بن ناصر ال مسند" از قطر

شیخ مزاح دومین همسر از سه همسر شیخ "حامد بن خلیفه ال تانی"، امیر سابق قطر است. در سال 1959 متولد شد. ثروت کلی شیخ حامد چیزی حدود 7 میلیارد یورو تخمین زده شده است. قطر با منابع فراوان نفت و گاز طبیعی و در نظر گرفتن جمعیت کم این کشور، در آمد های بسیار زیادی دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (38 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مونا | ۸ ماه پیش
خیلی عالی
0
2
حسن | ۵ سال پیش
ترکیب ثروت و زیبایی واقعا فوق العادست.
زنای ثروتمند عرب رو نمیشناختم قبلا.
ممنون از مقاله خوبتون.
2
3

hits