دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زنان ثروتمند هالیوود چه ماشین هایی سوار می شوند؟
22
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ماشین بازیگران هالیوود چیست ؟ زنان ثروتمند هالیوود چه اتومبیل هایی سوار می شوند ؟ این زنان مشهور و اتومبیل های لوکسشان در کنار هم جفتی عالی در می آیند. زنان ثروتمند که عاشق هزینه کردن برای اتومبیل های گرانقیمت در زندگی خود هستند . خب، چرا آنها این...

اکثر بازیگران و هنرمندان هالیوود جزء ثروتمندترین اقشار جامعه محسوب می شوند که با دستمزد خود توانایی اداره یک زندگی لوکس را دارند . در این مطلب توجه شما را به معرفی 10 بازیگر زن هالیوود و خودروهای سوپر لوکس انها جلب می کنیم . خودروهایی مانند استون مارتین ، فراری ، مرسدس بنز و لامبورگینی ,که هر کدام بالای پانصد هزار دلار قیمت دارند .

ماشین بازیگران هالیوود , هنرمندان مشهور هالیوود چه ماشین هایی سوار می شوند


شماره 1 - Mercedes-Benz SLR -مرسدس بنز کلاس SLR بیانسه نولز Beyonce Knowles

بیانسه نولز

مرسدس بنز کلاس SLR محصول مشترک کمپانی های مرسدس بنز و مک لارن با قیمت تقریبی بالای 500 هزرا دلار است.که اگر بخواهیم این ماشین را با پلاک ملی در خاک ایران سوار شویم مبلغی بالغ بر 5/000/000/000 تومان یا پنج ملیارد تومان خواهد داشت . این خودروی زیبا شباهت هایی به اتومبیل های فرمول یک دارد. درب های این بنز اسپرت رو به بالا باز می شود که حالتی شبیه پرنده را ایجاد می کند.

بیانسه و شوهرش

این خودرو با موتور قدرتمند 8 سیلندر با حجم 5.5 لیتر، قدرت 650 اسب بخار تولید می کند تا در مدت 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد و با حداکثر سرعت 337 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند. حتی طراحی خاص این خودرو نشان دهنده سرعت و شتاب خوب این مدل است.بیانسه نولز خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است.یکی از ماشین هایی که بیانسه سوار می شود مرسدس بنز کلاس SLR است . او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او ۲۲ جایزهٔ گرمی را برنده شده‌است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

ماشین بیانسه خواننده زن هالیوود


شماره 2 - Rolls Royce Ghost - رولز رويس گوست - پاریس هیلتون

رولز رویس گوست

بدون مقدمه باید گفت که مشتریان رولزرویس، جزو مرفه‌ترین افراد جهان هستند که به همین دلیل، بیش از هر چیزی به لوکس و راحت بودن خودرو اهمیت می‌دهند.ماشین این بازیگر مشهور هالیود رولز رويس گوست است.ماشینی لوکس و مرفه که نشان اشرافیت است .

همچنین بخوانید :

درآمد نجومی بازیگران و خواننده ها از راه تبلیغات چقدر است؟

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون؛بازیگر، مدل و خواننده ی آمریکایی

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون خواننده آمریکایی

قیمت تقریبی این خودرو سوپر لوکس بالای 400 هزار دلار یا 5 ملیارد تومان است که به‌عنوان یک سدان بزرگ و لوکس،قابل توجه است.و قابل ذکر است که اصولا این مدل ماشینها اصلا اجازه ورود به کشور ما با پلاک ملی را ندارند.


شماره 3 - لامبورگینی Aventador - لامبورگینی آونتادور - نیکی مینانژ Nicki Minaj

نیکی مینانژ

نیکی مینانژ عاشق زرق و برق زیاد استبه همین دلیل ماشین این خواننده هالیوود لامبورگینی آونتادور است . هیکل باربی گونه ء او اشتیاقش را برای استفاده از رنگهای چشمگیر از جمله صورتی بیشتر کرده است . چنانچه حتی رینگهای این ماشین وحشی به خواسته ء او به رنگ صورتی در آمده است . قیمت این زیبای وحشی حدود 400 هزار دلار برآورد شده است .که ورود این صورتی زیبا به خاک کشورمان مبلغی بالغ بر 5 ملیارد تومان خواهد بود.

ماشین خواننده های خارجی چیست؟


شماره 4 - Ferrari F430 - فراری F430 -کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

هنوز جای سوال است که این ستاره ی هالیوود دقیقا از چه راهی کسب درآمد ملیونی می کند ولی فعلا باید قبول کنیم او با ماشین فراری خود در جاده ی شهرت یکه تازی می کند و در حال سبقت از دیگر هنرمندان هالیوود است . فراری کیم کارداشیان با سرعت بالای 200 مایل بر ساعت با قیمت بالای 200 هزار دلار همچنان یکه تاز است .برای سوار شدن این فراری در خیابانهای پایتخت مبلغی بالغ بر 3 ملیارد تومان باید خرج کنید .

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان بازیگر و مدل اهل آمریکا


شماره 5 - پورشه 911 توربو S - ریانا

پورشه 911

ریانا خواننده، بازیگر و طراح لباس به عنوان یک دختر جوان توجه رسانه های زیادی را به خود جلب کرده است . ریانا فنتی همچنین با برند لاکچری لوازم آرایشی خود ( فنتی ) سر و صدای زیادی به پا کرده است . پورشه 911 کلاس S او یک هدیه از ریئس خود Jay-Z است .این پورشه کوچک اما زیبا و دوست داشتنی مبلغی بالای یک ملیارد تومان دارد .

ریحانا


شماره 6 - Audi R8 GT - لیدی گاگا - Lady Gaga

لیدی گاگا

لیدی گاگا درست به عنوان ملکه عجیب و غریب در جهان پاپ نامیده می شود. اکثر مردم انتظار دارند او یک اسب شاخدار یا یک اژدها سوار شود.اما خوب او در انتخاب ماشین خود دقت بیشتری به خرج داده است .از Audi R8 GT فقط 333دستگاه وجود دارد و این موجب شده است که باز لیدی گاگا با آئو دی خود خاص به نظر بیاید .این آئو دی زیبا 250 هزار دلار قیمت دارد که با صرف 2/5 ملیارد تومان می توانید آن را تصاحب کنید .

لیدی گاگا

لیدی گاگا چه ماشینی سوار می شود


شماره 7 - Bentley Continental GTC Convertible -بنتلی کانتیننتال - جنیفر لوپز

جنیفر لوپز کیست؟

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز 46 ساله بدون هیچ چروکی روی پوست خود بسیار مورد توجه طرفداران خود است . بنتلی کانتیننتال جنیفر لوپز ارزشی بالغ بر 300 هزار دلار دارد و این یعنی او علاقه ی زیادی به تجمل گرایی دارد .شما هم می توانید این بنتلی زیبا را با مبلغی بالای 3 تا 4 ملیارد تومان برای خود کنید ولی باز این مبالغ همه با بالا رفتن ارزش دلار , بالا خواهد رفت .

حتما بخوانید :

بیوگرافی گلچهره سجادیه بازیگر سریال آنام + عکس

بیوگرافی اما استون بازیگر آمریکایی + عکس


شماره 8 - Ferrari 458 Italia - فراری 458 Italia -کایلی جنر

کایلی جنر

کایلی جنر آنقدر خوش شانس است که در یک خانواده ثروتمند به دنیا بیاید و در 18 سالگی یک عمارت 2/7 ملیون دلاری خریداری کند و بعد از آن با فراری 458 خود که ارزشی بیش از 250 هزار دلار دارد مورد توجه طرفدارانش قرار گیرد.اگر بخواهیم قیمت این فراری را با احتساب گمرکی و پلاک ملی داشته باشیم چیزی بالای 4 ملیارد تومان خواهد بود.

کایلی جنر


شماره 10 - Bentley Continental GT - نیکول شرزینگر

بنتلی کانتیننتال

نیکول شرزینگر یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، شاعر، رقصنده و مدل آمریکایی است.این مدل 40 ساله با بنتلی بالای 150 هزار دلاری خود سروصدای زیادی به پا کرده است . اگر قرار باشد این بنتلی زیبا را داشته باشیم باید 3 ملیار تومان هزینه کنیم و این لوکس زیبا را سوار شویم .

نیکول شرزینگر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (22 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits