دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کاربری دوربین‌های عکاسی دیجیتال بررسی می‌شود
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عکس عکاسی- همشهری آنلاین:کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع آشنایی با کاربری دوربین‌های دیجیتال از سوی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود. به گزا

عکس عکاسی- همشهری آنلاین:کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع آشنایی با کاربری دوربین‌های دیجیتال از سوی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود. به گزا

کاربری دوربین‌های عکاسی دیجیتال بررسی می‌شود

عکس عکاسی- همشهری آنلاین:
کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع آشنایی با کاربری دوربین‌های دیجیتال از سوی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به لزوم یادگیری کاربری دوربین های جدید عکاسی و نیاز به آشنایی کاربران با منوها و آیتم های مختلف دوربین، این کارگاه آموزشی به مدت 5 ساعت برای هنرمندان و کاربران عکاس برگزار می‌شود.

مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران در راستای اهداف و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری خود در نظر دارد، با همکاری جمعی از اساتید در نیمه دوم سالجاری کارگاه های آموزشی را برگزار کند.

تنظیم عملکردهای منو و جبران نوردهی، کارکرد منوهای فلاش، جبران نوردهی فلاش، عکاسی با مشاهده زنده تصویر، Af mode Grid display ، تمیزکردن اتوماتیک حس گر، اطلاعات حذف غبار، بهینه ساز اتوماتیک روشنایی، کنترل های شخصی، حالت های اتوفوکوس، جلوه های تصویری، وایت بالانس، فواصل نوار سطح نوردهی و فواصل نوار تنظیم حساسیت از سرفصل های این کارگاه آموزشی است.

این کارگاه به گونه ای طراحی شده است که هنرجوی علاقمند می‌تواند در صورت نیاز به آموزش بیشتر در مقطع تکمیلی با حجم قابل توجهی از اطلاعات عکاسی آشنا شود.

این کارگاه آموزشی روز پنجشنب 4 مهرماه از ساعت 14 الی 19 و با حضور مهدی نصرتی در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

پیش از این، مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران کارگاه های عکاسی پرتره، پست مدرنیسم، HDR، عکاسی مطبوعات، رویکردهای نو در عکاسی معاصر، خلاقیت در عکاسی و نورپردازی را در حوزه عکاسی برگزار کرده است.

علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات این کارگاه به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره 6-88665525 تماس بگیرند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits