دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سومین جشنواره عکس حوزه فراخوان داد
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عکس رقابت- همشهری آنلاین:دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ

عکس رقابت- همشهری آنلاین:دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ

سومین جشنواره عکس حوزه فراخوان داد

عکس رقابت- همشهری آنلاین:
دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ، روحانیت و انقلاب، روحانیت و راهبری سیاسی و اجتماعی از عناوین این جشنواره است.

به گزارش فارس، ابراهیم سلیمانی دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با بیان اینکه جشنواره عکس حوزه نخستین جشنواره ملی است که در موضوع روحانیت و حوزه‌های علوم دینی به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، ابراز داشت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نظر به رسالت خویش، برای ثبت و ارائه تاریخ مصور روحانیت متعهد، سومین دوسالانه «عکس حوزه» را با همت هنرمندان عکاس ایران اسلامی برگزار می‌کند.

وی درباره برخی از اهداف برگزاری جشنواره عکس حوزه، افزود: تشویق جامعه هنری کشور و ترغیب هنرمندان عکاس فعال برای پرداختن به موضوع های مرتبط با حوزه و روحانیت و استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال نقش روحانیت در موضوع دوسالانه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

سلیمانی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود، گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ، روحانیت و انقلاب، روحانیت و راهبری سیاسی و اجتماعی، روحانیت و دفاع مقدس، روحانیت و فرهنگ و هنر از عناوین این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه جاری خواهد بود، ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها تا 30 آبان ماه و داوری آثار نیز تا 10 دی ماه جاری انجام می‌شود که شرکت برای تمامی عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی Photohawza.eshragh.info مراجعه کنند و یا با شماره 025371160 داخلی 5153 تماس بگیرند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits