دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اقامت گرجستان با خرید ملک | هزینه اقامت گرجستان
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مهاجرت و اخذ اقامت یکی از موضوعات داغی است که این روزها فکر همه ی مردم را درگیر کرده است. گرجستان یک کشورهای در حال توسعه می باشد که مورد استقبال بسیاری از ایرانیان و کشورهایی مانند روسیه، امارات،...

مهاجرت و اخذ اقامت یکی از موضوعات داغی است که این روزها فکر همه ی مردم را درگیر کرده است. گرجستان یک کشورهای در حال توسعه می باشد که مورد استقبال بسیاری از ایرانیان و کشورهایی مانند روسیه، امارات، هند و ... قرار گرفته و روز به روز آمار مهاجران این کشور بالاتر می رود. دلایل زیادی برای مهاجرت به گرجستان وجود دارد مانند زندگی در یک کشور آرام با فضای باز اجتماعی، آب و هوای مطبوع، جاذبه های دیدنی و توریستی و دریاچه های زیبا، زندگی در کشوری با امنیت بسیار بالا، هزینه های پایین زندگی و دلایل مهم دیگری مانند پیوستن گرجستان به اتحادیه‌ی ‌اروپا و راحت تر شدن اخذ ویزای شینگن و اتحادیه اروپا.

برای اخذ اقامت گرجستان روش های متعددی مانند ثبت شرکت، اقامت کارمندی و اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک وجود دارد. شرکت بست جورجیا یکی از قدیمی و با سابقه‌ترین شرکت ها در زمینه اخذ اقامت می باشد و با داشتن دو دفتر در تفلیس و ایران در خدمت شما هستند تا بتوانید بهترین روش را جهت اخذ اقامت گرجستان انتخاب کنید.

اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان یکی از مطمعن ترین روش ها جهت اخذ اقامت است که اگر شخص خارجی در گرجستان ملکی با حداقل قیمت 35 هزار دلار آمریکا به صورت کارشناسی شده خریداری نماید به وی، همسر و فرزندان وی، اقامت موقت یک ساله اعطا می‌شود که اگر اقامت خود را 5 سال متوالی تمدید کند اقامت وی تبدیل به اقامت دائم می‌گردد. لازم به ذکر است قانون جدیدی توسط نخست وزیر جدید گرجستان در حال بررسی می‌باشد که اخذ کارت اقامت از طریق خرید ملک برای کسانی صادر می شود که حداقل ملکی با ارزش 100 هزار دلار آمریکا خریداری نمایند. این قانون هنوز به مرحله اجرا در نیامده است. پیشنهاد کارشناسان بست جورجیا این است که اگر قصد مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت از طریق ملک را دارید قبل از به اجرا درآمدن این لایحه و اعمال تغییرات قوانین جدید، اقدامات لازم را انجام دهید زیرا قوانین جدید بسیار سخت تر برای مهاجران در نظر گرفته شده است.

اقامت از طریق خرید ملک مزایای زیادی از جمله راحت بودن اخذ ویزای شینگن و اقامت اروپا، سرمایه گذاری در یک کشور بسیار امن ، بدلیل اینکه خرید شما به دلار که یک ارز بین المللی است انجام شده، سرمایه شما در حال پیشرفت و افزایش است؛ اخذ اقامت دائم پس از 5 سال، دریافت وام مسکن با بهره پایین، همچنین یکی دیگر از مهم ترین مزایا اقامت از طریق خرید ملک، این است که شما نیاز به پرداخت هیچ گونه مالیاتی ندارید.

اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت

گرجستان امروزه شاهد افراد زیادی است که خواهان اخذ اقامت و ثبت شرکت هستند اخذ اقامت از طریق روش های زیادی امکان پذیر است که یکی دیگر از این روش ها اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان است. در واقع شما برای ایجاد کسب و کار و کارآفرینی، حتی افتتاح یک مارکت کوچک نیاز به ثبت شرکت دارید.

اقامت گرجستان با خرید ملک | هزینه اقامت گرجستان

چگونگی ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت بسیار راحت انجام می شود و پاسخ آن بسته به نوع تقاضای شما بین 1 تا 2 روز زمان می برد. اقامت از طریق ثبت شرکت به این صورت است که پس از فعال کردن شرکت حدود 2 الی 3ماه زمان می برد تا شما بتوانید اقدام به اخذ اقامت نمایید. برای ثبت شرکت، شما نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای در ابتدا ندارید. ثبت شرکت به صورت کاملا سیستمی انجام می‌شود.

قوانین ثبت شرکت بسیار ساده است و شما می توانید هر کاری را انجام دهید؛ در واقع نیازی نیست خدمت مورد نظر خود را در اساسنامه قید کنید یا اگر در آینده بخواهید شغل جدیدی را اضافه کنید مجدد اساسنامه را تنظیم نمایید؛ این گونه محدودیت ها برای ثبت شرکت وجود ندارد. پیشنهاد بست جورجیا برای نوع ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود (( Limited Liability company ) (LLC )) می باشد زیرا این نوع ثبت همانند بسیاری از کشور های دنیا بهترین روش ثبت شرکت به شمار می‌آید و می‌توان گفت بیشتر شرکت های ثبت شده در گرجستان از نوع مسئولیت محدود هستند. مدارک لازم برای ثبت شرکت در گرجستان فقط پاسپورت می باشد.

گروه مشاورین بست جورجیا با بهره مندی از موکل های حرفه ای در کشور گرجستان توانسته تا در بین شرکت هایی در زمینه ثبت شرکت، بالاترین آمار را کسب کند و با افتخار اعلام می داریم که با رعایت قوانین کشور گرجستان توانسته ایم برای تعداد زیادی از هموطنان عزیز کشورمان اقامت این کشور را دریافت کنیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

‌پردیس | ۵ سال پیش
سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعات مفیدتون
0
0
عباس قبادی | ۵ سال پیش
مطالب عنوان شده در خصوص اقامت کامل بود امیدوارم بتوانیم استفاده کنیم
0
0

hits