دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طراحی لباس و خیاطی هم در کنار فروش عمده لباس، آنلاین شد!
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فروشگاه اینترنتی که فروش لباس‌هایی با طراحی سفارشی و تخصصی را در کنار فروش عمده انواع لباس انجام میدهد !

فروشگاه اینترنتی که فروش لباس‌هایی با طراحی سفارشی و تخصصی را در کنار فروش عمده انواع لباس انجام میدهد !

فروشگاه اینترنتی "گلدن‌ست" استادان طراحی لباس و خیاطی را به منزل شما میفرستد تا پوشاک مورد نظرتان دقیقا آنطور که شما میخواهید و با تناسب بدنی شما دوخته شود.

در گذشته های نه چندان دور بسیاری از مردم برای تهیه انواع پوشاک مورد نظر خود به خیاطی ها و مراکز حرفه ای طراحی لباس مراجعه میکردند تا استادان خیاط پس از اندازه گیری دقیق، بهترن لباس و تن پوش را بصورت سفارشی برایشان آماده کنند. اما این روز ها دیگر کسی وقت اینکار را ندارد، بجز ثروتمندان و خواص که همچنان در منزل خود میزبان طراحان حرفه ای لباس هستند.

این طراحان با استفاده از طرح های جدید و سلیقه خاص هر شخص لباس های مخصوصی را طراحی میکنند و با پیشرفته ترین ابزارها لباس را تهیه و با تشریفات به خدمت اشخاص ارائه میکنند!

اما امروز ما برای اولین بار شاهد شروع به کار استارت‌ آپی هستیم که این خدمات را بصورت آنلاین برای همه مردم ارائه میکند. Golden Set نام این مجموعه است که این روز ها محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده است.

"گلدن‌ست" درواقع یک فروشگاه آنلاین متفاوت برای سفارش خیاطی اینترنتی و هم چنین خرید عمده لباس می باشد.

در این فروشگاه اینترنتی شما میتوانید بصورت آنلاین درخواست کنید که یک استاد خیاط به محل مورد نظر شما بیاید. کارشناس طراحی و دوخت لباس با حضور در منزل شما انواع لباس مورد نظرتان را با طراحی حرفه ای براساس سلیقه و سایزهای خاص شما و البته کاملا متناسب با اندام شما و پوشاندن عیوب اندامتان تهیه میکند.

درواقع شما میتوانید از طریق وب سایت GoldenSet.org انواع پوشاک مدل آقایان و بانوان را با طراحی سفارشی بصورت اینترنتی خریداری کنید!

این وب سایت همچنین به عنوان مرجعی برای خرید عمده لباس ، امکان خرید اینترنتی انواع پوشاک زنانه و مردانه با طراحی منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب را برای کاربران فراهم کرده است.

در بین سایت های فروش لباس ، خلا یک سایت که به صورت تخصصی مساله خرید عمده لباس را حل کرده باشد و تمام مجوزهای قانونی لازم و امنیت کافی و درگاه پرداخت آن لاین را نیز داشته باشد و مشتری به سادگی و با خیال راحت بتواند خرید عمده لباس را در این سایت انجام دهد به چشم میخورد.

گلدن ست با پر کردن این خلا ، به مشتریان عزیز کمک میکند که بعد از مراجعه به سایت و دیدن مجوزهای قانونی و هم چنین عبارت https در صفحه پرداخت آن لاین که نشان از امنیت پرداخت دارد ، با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهند و به سرعت سفارش خود را درب مغازه یا منزل خود تحویل بگیرند.

امید است که برند پوشاک goldenset روز به روز بر رضایت شما مشتریان وفادار بیافزاید.

اصول خرید عمده لباس

۱- توجه به امنیت سایت: ایجاد محیطی امن ، برای خرید عمده مشتریان عزیز از نظر داشتن مجوزهای قانونی لازم و صفحه درگاه پرداخت ایمن ، اولین اصل برای یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد.

۲- توجه به تنوع محصولات: وجود تنوع در محصولات باعث افزایش حق انتخاب مشتریان و نیز عرضه محصولات متنوع تر در فروشگاه شما خواهد شد و رضایت مشتریان شما ، به رضایت شما عزیزان ، از برند محبوبتان خواهد انجامید.

۳-توجه به کیفیت مناسب: تلاش برند گلدن ست این است که محصولی با کیفیت مناسب به دست مشتری برسد و همین امر تبلیغی برای برند ما باشد.

۴- توجه به قیمت مناسب: در واقع قیمت محصول باید بگونه ای باشد که شما مغازه داران محترم حاشیه سود مناسبی برای خود داشته باشید.

۵- توجه به سرعت دریافت سفارش به وسیله مشتری: اطمینان از خوش قولی برند ، یکی از اصول مهم خرید از آن برند است. بسیار مهم است که در زمان معین ، سفارش به دست شما برسد تا فروشگاه شما خالی از جنس نماند و اعتبار خود را نزد مشتریان خودتان ، حفظ کنید.

همکاری با طراحان و خیاطان حرفه ای

بخش استخدام خیاط در وب سایت گلدن ست ویژه همکاری با طراحان و خیاطان حرفه ای درنظر گرفته شده است.

در این بخش استادان خیاطی و طراحان خلاق میتوانند با ثبت نام آنلاین در وب سایت به گروه بزرگ خیاطی اینترنتی گلدن ست پیوسته و از همکاری با این مجموعه کسب درآمد کنند.

گلدن ست یک نگاه جدید در دنیای مد و لباس برای اشخاص خوش پوش و شیک پسند است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits