دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین تورهای بدون ویزا
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سفر به کشورهای خارجی و دیدار از سرزمین های دیگر جهان می تواند برای بسیاری از توریست ها و گردشگران به اندازه کافی جذاب باشد. به ویژه برای جوانانی که علاقه مند به سفر به گوشه و کنار جهان هستند و...

سفر به کشورهای خارجی و دیدار از سرزمین های دیگر جهان می تواند برای بسیاری از توریست ها و گردشگران به اندازه کافی جذاب باشد. به ویژه برای جوانانی که علاقه مند به سفر به گوشه و کنار جهان هستند و تمایل دارند تا ضمن لذت بردن از سفر و جاذبه های مختلف توریستی آن کشورها، با فرهنگ و هنر مردم آن کشورها نیز بیشتر آشنا شوند.

اما مسئله دریافت ویزا هم مسئله ایست که در سالهای اخیر برای بسیاری از توریست های ایرانی اهمیتی دو چندان پیدا کرده است. با سختگیری های زیاد برخی از سفارت خانه های خارجی نسبت به صدور ویزا، بسیاری از افراد جهت سفر و دیدار از کشورها تلاش می کنند کشورهایی که برای سفرهای توریستی ایرانیان نیازی به ویزا ندارند را در درجه اول انتخاب کنند. در اینجا تعدادی از بهترین کشورهایی که بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید را به اتفاق بررسی و مرور می کنیم:

- سفر به کوش آداسی:

ترکیه از قدیم نامی آشنا برای ایرانیان بوده است. این کشور با داشتن زمینه های مشترک فرهنگی و تاریخی یکی از بهترین کشورهایی است که در طول دهه های گذشته میزبان میلیون ها ایرانی توریست و گردشگری بوده که از شهرهای این کشور دیدار کرده اند. یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه که در سالهای اخیر محبوبیت آن افزایش پیدا کرده، کوش آداسی است.تور کوش آداسی در حال حاضر یکی از بهترین تورهای ترکیه است که هر ساله صدها هزار نفر از توریست های سراسر جهان را به خود جذب می کند. وجود سواحل زیبا و امکان لذت بردن از غواصی و هیجان انگیز ترین ورزش های آبی، پارک های آبی بزرگ و مفرح برای سنین مختلف، دیدار از پاموک کاله، آثار تاریخی زیبا مربوط به دوران روم باستان، خانه حضرت مریم، کلیساهای قدیمی، کاروانسراهای قدیمی، مبارزه شترها، پارک های طبیعی و بزرگ و زیبا و به خصوص تور کشتی کوش آداسی همه موجب شده تا توریست ها و گردشگران خارجی اوقات بسیار خوشی را در کوش آداسی داشته باشند. به خصوص در ایام تابستان.

کوش آداسی

- ارمنستان:

سفر به ارمنستان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای هموطنانی باشد که تمایل دارند بدون ویزا از یکی از بهترین کشورهای همسایه ایران دیدن کنند. تور ارمنستان به معنای یک تور هیجان انگیز و بسیار مناسب است که می تواند برای بسیاری از جوانان و خانواده ها جذاب و دیدنی باشد. ارمنستان کشوری است سرشار از جاذبه های گردشگری و توریستی از بازارها و مراکز خرید ایروان گرفته تا دریاچه سوان در شرق این کشور. پارک های سرسبز و زیبای ایروان، کاسکاد (هزار پله)، شهربازی و بنای مادر ارمنستان، رستوران های بزرگ با غذاهای لذیذ و خوشمزه، پارک آبی ایروان، باغ گیاهشناسی، پیست کارتینگ، اپراهال ایروان و بسیاری از جاذبه های توریستی و تاریخی فرهنگی جالب که در سراسر ایروان، پایتخت این کشور و شهرهای دیگر می توانید ببینید و از آنها لذت ببرید. خیابان های مرکزی شهر ایروان همیشه زنده و شلوغ هستند به خصوص شبهای تابستان که نوازندگان در آنها به اجرای موسیقی و برنامه های شاد می پردازند.

ارمنستان

- سفر به گرجستان:

گرجستان یکی از کشورهایی است که قرنها جزئی از خاک کشورمان ایران بوده و امروزه با داشتن بافت تاریخی و فرهنگی خاص خود تبدیل به یکی از کشورهای توریستی و دیدنی ناحیه قفقاز شده است. تور گرجستان در طول سالهای گذشته به مرور نزد ایرانیان علاقه مند به سفر و گردش، تبدیل به نامی آشنا شده و امروزه یکی از محبوب ترین تورها نزد توریست های ایرانی است. یکی از تورهای معروف این کشور تور تفلیس است. تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و با داشتن موزه ها، کلیساها، آثار تاریخی متعدد و زیبا، تله کابین، رستوران ها، مراکز خرید بزرگ و مدرن، حمام گوگردی، باغ گیاهشناسی، باغ وحش تفلیس، تپه متاتسمیندا و شهربازی تفلیس و ده ها جاذبه گردشگری دیگر تبدیل به یکی از مهم ترین مقصدهای توریستی نزد جوانان و خانواده های ایرانی شده است. تفلیس گرجستان شهری است که از هر گوشه و کنار آن می توانید لذت ببرید. تجربه نشان داده که همه افراد با هر سلیقه و هر سن و سال می توانند از سفر با تور گرجستان و دیدار از شهر زیبا و شگفت انگیز تفلیس لذت ببرند.همچنین تورهای ترکیبی شهرهای تفلیس و باتومی از جمله انتخاب های ایده ال برای سفری خاطره انگیز است.

منبع: آژانس الماس نشان

021-25712

021-54171



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits