دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی دوره های آموزشی پرطرفدار
4
زمان مطالعه: 8 دقیقه
دوره آموزشی کفپوش سه بعدی دوره آموزشی کفپوش سه بعدی و سقف کشسان برای افرادی که به دنبال شغلی مناسب، به روز و پردرآمد هستند بسیار مناسب بوده و شما میتوانید با فراگیری این دو مهارت به سرعت وارد...

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی و سقف کشسان برای افرادی که به دنبال شغلی مناسب، به روز و پردرآمد هستند بسیار مناسب بوده و شما میتوانید با فراگیری این دو مهارت به سرعت وارد بازار کاری کاملا فعال و پر رونق شوید .ویژگی بسیار مهم این دو دوره آموزشی فشرده بودن آنها است که شما به مدت 10 ساعت در یک روز برای هر کدام تمام آموزش را فراگرفته و به سرعت باتوجه به استعدادتان میتوانید شروع به کارکنید.

دوره آموزشی MBA

دوره آموزشی مدیریت MBA مدرک مدیریت عمومی است. که هدف آن کاملا عملی و کاربردی است . در اصل باید این طور بیان کرد که دوره MBA دانشپذیر را تقویت میکند تا مهارت های مدیریتی در برابر مسائل مدیریتی را کسب کند . تمرکز سرفصل ها و مطالب بر روی جهت های کاربردی مدیریت است که منبع آن نیز مطالعه های موردی و نمونه ای است . در کل هدف افرادی که مدرک MBA را کسب میکنند پژوهش و تحقیق علمی نیست .و اصل تمرکز بروی کاربرد مدیریت در بازار کار است.

معرفی دوره های آموزشی پرطرفدار


با پیشرفت دنیا امروز ، محیط و دنیای کسب و کار تغیرات زیادی داشته است و مدیریت مجموعه ها و کسب و کار ها با تغییرات و چالش های جدیدی رو به رو شده است و رقابت در این فضا بسیار دشوار و سخت شده است . به همین سبب مدیران باید دانش خود را برای هر نوع تغیرات متناسب با رویکرد های مربوط به کسب و کارخود به روز کنند.بنگاه های اقتصادی یا به عنوان دیگر استارت آپ ها بعد از مدت کوتاهی دچار شکست میشوند این شکست ها ناشی از نبود دانش مدیریت مناسب ، بهینه و به روز است . از سوی دیگر شرکت های بزرگ هم با سطح دیگری از این چالش ها رو به رو هستند مدیران برنامه ریز این شرکت ها باید علم خود را پیوسته به روز کنند تابتوانند باتوجه به تغیرات جامعه و سبک فناوری رویکرد های خوبی برای سازمان و شرکت خود درنظر بگیرند.

گرایش بازاریابی دوره آموزشی MBA

گرایش بازاریابی به منظورارتقاء دانش و مهارت‌های مورد نیازبرای بازاریابی کسب و کار ها و خدمات ایجاد شده. با توجه به رقابت فشرده میان سازمان‌ها برای فروش محصولات ، متخصصان این حوضه دارای مزیت رقابتی و اشتغال پذیری بالایی خواهند بود و با فراگیری جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی برای سازمان خود ارزش آفرینی خواهند کرد. همچنین در طراحی دروس دوره تلاش شده علاوه بر آموزش تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی، جامعه ‌نگری و دانش تئوریک لازم برای درک و به‌کارگیری تکنیک‌ها و روش‌ها نیز در داوطلب پرورش داده شود.

گرایش مالی دوره آموزشی MBA

این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند با توجه به شرایط خاص بازارهای مالی کشور، به طور هوشمندانه اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس و سهام کنند و یا مدیریت امور مالی سازمان‌ها را به عهده گرفته و در این زمینه به سازمان‌های گوناگون نیز مشاوره‌های تخصصی دهند. از این رو تمرکز اصلی دوره گرایش مالی بر کاربرد عملی دانش و روش‌های مدیریت مالی است تا فارغ‌التحصیلان این دوره بتوانند در حوزه کاری خود متخصص شده و رهبران مالی سازمان‌های خود شوند.

دوره آموزشی DBA

ولی در دوره آموزشی مدیریت DBA هدف آموزش یک برنامه تحقیقاتی و علمی است که دارند مدرک DBA به دنبال علم روز مدیریت از ژورنال ها معتبر است. در اصل هدف حل مشکلات مدیریتی و کاربرد مدیریت نیست بلکه هدف دانشپذیر حرکت در لبه های دانش مدیریت و تولید علم و پژوهش میباشد . به تالیف مقاله های مناسب علم مدیریت می اندیشد.

در دوره DBA شما می آموزید که چطور سازمان یا شرکت خود را از قالب قدیمی رییسس و کارمند به سمت رهبری (leader) هدایت کنید .شما با گذراندن دوره آموزشی DBA یادمیگیرید چگونه سیستم خودتان را به درستی رهبری کنید ، ابزار های رهبری را شناخته و یادمیگیرد متناسب با وضعیت و شرایط سیستم از هرکدام از ابزارهای موجود چگونه بحره وری و استفاده کنید.همچنین به یادگیری این مسئلهکه چگونه منابع انسانی که اصلی ترین دارایی یک سازمان است را به درستی رهبری کنید تا بتوانید بهترین بهره وری و رضایت سازمانی را به وجود آورید.

دردوره آموزشی DBA شما می آموزید که چطور از دانش مدیریت برای اصلاح کمبود ها و مشکلات موجود در سازمان استفاده کنید. و دانش مدیریت به شکل کاربردی برای توسعه کسب و کار خود به کار ببرند.به زبان دیگر میتوان عنوان کرد که اصلی ترین نکته دوره DBA کاربردی کردن دانش مدیریتی به شکلی که مدیریت مجموعه از حالت بی برنامه و مبتنی بر تجربه خارج شود.

شرایط و نحوه برگذاری دوره DBA

طول دوره DBA دو سال است که در قالب چهار ترم تحصیلی برگزار می‌شود. این دوره به دو مرحله آموزشی و پژوهشی تقسیم گردیده که در دوره آموزشی که سه ترم به طول می‌انجامد، دانش پذیران با مطالب نظری و کاربردی آشنای می‌شوند و در مرحله پژوهشی، ترم آخر، این مطالب به صورت پروژه و پایان‌نامه با راهنمایی و مشاوره اساتید دوره DBAموسسه ، که با دقت و از میان اساتید برجسته و باتجربه دانشگاه‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند، پیاده‌سازی خواهد شد. اساتید موسسه از مرحله انتخاب موضوع تا دفاع، پا به پای دانش پذیران با آن‌ها همراه خواهند بود.

دریافت مدرک رسمی وزارت علوم

دانشجویان پس از گذراندن و ارسال پایان نامه مربوط به دوره آموزشی MBA و یا دوره آموزشی DBA مجاز به دریافت گواهی نامه رسمی از وزارت علوم و تحقیقات شده و در این گواهی نامه مدت زمان دوره که 300 ساعت است و همراه با نمره دانشجو و شماره ثبتی ، مهر تاییده وزارت علوم درج میشود ، همچنین درصورت تمایل میتوانید مدرک دریافتی را ترجمه کرده و برای سفر های خارج از کشور خود استفاده کنید.

معرفی دوره های آموزشی پرطرفدار


دوره آموزشی مدیریت ادعا:

امروزه خیلی از مدیرانی تجربه کاری زیادی در حوضه پروژه دارند .مقوله مدیریت ادعا را با مدیریت پروژه یکسان میدانند به این صورت که ارزش و اهمیت هر دو موضوع به یک اندازه مهم است.برخی از مدیران حتی این مسله را جدی تر بیان میکنند و اعتقاد دارند که مدیریت پروژه درواقع همان مدیریت ادعا است. و همچنین عده ای هم نظر بر این دارند که مدیریت ادعا یک موضوع و مسئله حقوقی است .ما در این دوره آموزشی میخواهیم Claim management را در حوضه مدیریت پروژه مورد بحث و بررسی قرار دهیم .مدیریت ادعای یک پروژه طبیعتا در انتها یک مسئله حقوقی محسوب میشود اما در اصل پایه و اساس در خود پروژه دارد و یک موضوع مرتبط با مهندسی و مدیریت پروژه است.

سرفصل های دوره مدیریت ادعا:

مدیریت ادعا بر اساس استاندارد PMBOK

روش های حل اختلاف و جایگاه حقوفی آنها در ایران

بررسی منشا و ماخذ بروز ادعا در قراردادهای EPC عمرانی و صنعتی

بررسی نمونه های واقعی ادعاها در قراردادهای EPC

دوره آموزشی کنترل پروژه

کنترل پروژه را این گونه تعریف میکنند : پیگیری ، هدف گذاری ، اشکال زدایی و تخصیص منابع به جهت تحقق یافتن یک هدف مشخص که به عنوان پروژه یاد میشود در یک مدت زمان خاص را کنترل پروژه میگویند. به تعبیر دیگر مدیریت پروژه همان به کار گرفتن دانایی ، مهارت ها ، ابزار ، تکنیک ها و دانش برای پیشبرد اهداف یک پروژه است. و برترین نرم افزار های مورد استفاده در دوره آموزشی مدیریت پروژه MSP و Primavera میباشد.

مدیریت پروژه روندی است به سوی حفظ مسیر اصلی پروژه، برای رسیدن به تعادل اقتصادی و مناسب، میان عواملی چون هزینه، زمان و کیفیت، در زمان پیش روی پروژه، که از ابزار و تکنیک‌های خاص خود، در انجام آن استفاده میکند. ، به شکلی ‌که اگر پروژه از مسیر طبیعی و درست خارج شد بتوانیم با شناخت عوامل و طرح اقتصادی فعالیت ها، پروژه را به بهترین حالت ممکن به مسیر اولیه بازگردانیم.

دوره آموزشی منابع انسانی

شرکت در دوره منابع انسانی وآشنایی مدیران با این مبحث مهم ، کمک میکند تا در سازمان خود فرایند استخدام و تدارک نیرو، تسلط بر پرداخت حقوق ها و کارکرد کارمندان را بهبود به ببخشند و کیفیت و بهره وری را افزایش دهند در موضوع منابع انسانی به طور کلی برخی از مهمترین اهداف عبارتند از :

  • جذب حداکثری کارمندان ماهر ، خلاق و متعهد
  • ارتقاء سطح دانش و دانایی کارمندان و ارتقاع درجه شغلی آنها
  • طراحی سیستم های کاری با عملکرد بالا
  • کمک به تشخیص و مدیریت نیرو های ذی نفع و ایجاد توازن و تامین افراد
  • تبیین یک روش اخلاقی مناسب برای مدیریت کارکنان و ایجاد شفافیت و انصاف

دوره آموزشی مسئولین دفاتر

اکثر افراد بر این باورهستند که صرفا وظایف مسئول دفتر برقرار کردن ارتباط تلفنی تنظیم وقت ، صادر کردن نامه و... است و نیاز به تخصص چندانی ندارد اما این تفکر اشتباه است .

منابع انسانی در هر سازمان با ارزش ترین و بزرگ ترین منبع اقتصادی محسوب میشود تخصص منابع انسانی یک سازمان باعث میشود تا سطح دانایی و بهره وری آن سازمان و سیستم افزایش یابد یکی از اصلی ترین ارکان منابع انسانی مسئولین دفاتر هستند که وضایف بسیار مهم و تعیین کننده ای دارند به همین دلیل ضرورت داشتن یک مسئول دفتر خبره و متخصص در دنیای امروز بسیار شرط بزرگی محسوب . مدیران همواره به دنبال آموزش و تربیت و ارتقاع سطح دانایی مسئول دفتر خود هستند .

آدرس: بزرگراه شیخ فضل ا... جنوب - خ. سازمان آب - خ. حاجی پور امیر - خ.کریمان

تلفن:88241677-021 09392031547

آدرس وب سایت : www.hadi-ac.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits