دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین تورهای جام جهانی که شما را عاشق روسیه می‌کند
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
پکیج‌ تور‌های جام جهانی روسیه 2018 | بدون شک بهترین سفر تابستانه امسال رفتن به جام جهانی روسیه است.

بدون شک بهترین سفر تابستانه امسال رفتن به جام جهانی روسیه است. با برگزاری مسابقات جام جهانی در نزدیکی کشور ما و با یک مزیت قابل توجه که ورود به روسیه دیگر نیاز به ویزا ندارد خیلی راحت سفر امسالتان را به روسیه برنامه‌ریزی کنید. برای سفری راحت قطعا نوع و شرایط امکانات تور مهم است به همین دلیل این آژانس با سال‌ها تجربه در برگزاری تور روسیه امسال هم بسیار دقیق سفری لذت بخش را برنامه ریزی کرده است.

اطلاعات پکیج‌ تور‌های جام جهانی روسیه 2018


تمامی پرواز‌های تور جام جهانی روسیه در آژانس مقتدر سیر تابان با خط هواییNordwind روسیه برنامه‌ریزی شده است. این آژانس به عنوان چارترکننده‌ی اصلی این خط هوایی برای رفاه مسافران تمام ترانسفرهای بین شهری را در تور جام جهانی روسیه با هواپیما انجام می‌دهد و در تمام طول سفر راهنمای محلی و مترجم فارسی زبان را همراه مسافران می‌فرستد و در هر شهر یک نهار مسافران تور را میهمان می‌کند. در ضمن همه مسافران را هم با ترانسفر ویژه به ورزشگاه‌ها می‌رساند.


با توجه به قیمت مناسب این پکیج‌ها و خدمات بسیار مناسب تور ظرفیت‌های محدودی برای همراه شدن با این هیجان بی تکرار در روسیه باقی است. برای همین به شما توصیه می کنیم هر‌چه زودتر برای خرید تور جام جهانی اقدام کنید. امیدواریم با توجه و دقت نظر آژانس به تمامی موارد رفاهی شما عزیزان، نهایت استفاده را از بازی‌های جام جهانی روسیه ببرید. تور‌ها در دو پکیج برنامه‌ریزی شده که تمامی هتل‌های با کیفیت و خدمات بسیار خوب انتخاب شده‌اند.

بهترین تورهای جام جهانی که شما را عاشق روسیه می‌کند

پکیج اول تور جام جهانی روسیه

در این پکیج که کاملترین پکیج است ، نهایت استفاده را از روز‌های سفر در روسیه می‌برید. شما ۱۲ شب و ۱۳ روز در روسیه اقامت دارید و با شروع هزینه ۲۷۹۰ دلار می‌توانید راهی جام جهانی شوید که البته این رقم با توجه به تعداد همراهان و ستاره هتل‌ها تغییر می‌کند. این برنامه به شما فرصت مناسبی می‌دهد که با مناسب‌ترین تور حامی تیم ملی ایران در مسابقات بزرگ جام جهانی روسیه 2018 باشید و زمان کافی و مناسب برای دیدنی‌های روسیه داشته باشید.
در این برنامه شما بعد از ۴ شب اقامت دلپذیر در سنت‌پترزبورگ یکی از ۱۰ مقصد برتر گردشگری دنیا با بهترین خط هواییNordwind روسیه به مقصد کازان پرواز می‌کنید و وارد دومین محل بازی‌های ایران می‌شوید. این شهر علاوه بر این در میان ایرانی‌ها شهرت بسیار دارد چون سالهاست که سردار آزمون بازیکن جوان تیم ملی در تیم باشگاهی کازان توپ می‌زند.
در همین شهر بازی ایران و اسپانیا برگزار می‌شود و شما ۴ شب در این شهر زیبای روسیه اقامت می‌کنید. بنابراین فرصت مناسب دارید تا سوغاتی بخرید و یادگاری‌های محلی با خود به ایران بیاورید. در روز پنجم برای تماشای بازی آخر تیم ملی در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی در شهر سارانسک روسیه، به اولیانوفسک شهر ساحلی و زیبا وارد می‌شوید در سواحل این شهر خستگی این چند روز را بر طرف کرده و از آفتاب زیبای روسیه لذت ببرید و برای دیدن آخرین بازی وارد ورزشگاه موردویا می‌شوید. بعد از ۴ شب اقامت در این شهر، روسیه را با یکی از بهترین هواپیماهای Nordwind به مقصد ایران ترک می‌کنید.

پکیج دوم تور جام جهانی روسیه

با این پکیج پر هیجان فوتبالی شما ۷ شب و ۸ روز در روسیه اقامت می‌کنید و شاهد بازی‌ تیم ملی ایران در مقابل بزرگان فوتبال‌ جهان هستید. شما با شروع مبلغ حداقل ۱۸۹۰ دلار می‌توانید اقدام به خرید این تور کنید که البته با داشتن همراه و نوع هتل انتخابی این مبلغ تغییر‌پذیر می‌شود.
در این تور با توجه به اقامت در شهر کازان و اولیانوفسک به همراه لیدر و مترجم فارسی زبان اقامتی متفاوت را در روسیه تجربه‌ می‌کنید بودن در اجتماعی از مردمان سراسر دنیا در این‌شهر‌ها تجربه ای تکرار نشدنی است.
شما از ابتدا وارد کازان می‌شوید و به تماشای بازی ایران و اسپانیا می‌نشینید. در این شهر به یکی از زیباترین ورزشگاه‌های روسیه وارد می‌شوید و بازی تیم ملی را در مقابل اسپانیا از نزدیک می‌بینید و تشویق می کنید. در روز چهارم برای تماشای بازی ایران و پرتغال در شهر سارانسک به اولیانوفسک یکی از زیباترین شهر‌های ساحلی روسیه وارد می‌شوید و تجربه اقامت تابستانی در روسیه هم به حال خوبتان اضافه می‌کنید. بعد از بازی ایران و پرتغال شما با خاطره‌ای تکرارنشدنی، با بهترین هواپیماهای خط‌ هوایی روسیه با حجم عظیمی از خاطرات بی‌تکرار به میهن بازمی‌گردید.

بهترین تورهای جام جهانی که شما را عاشق روسیه می‌کند

راهنمای خرید بلیط بازی‌ جام‌جهانی روسیه 2018

طبق قوانین فیفا و هماهنگی با مقامات روسی، همه تماشاگران بازی‌های جام جهانی باید پیش از بازی‌ها و حتی پیش از سفر، بلیت بازی‌های جام جهانی را مطابق با جدول قیمت‌گذاری شده خریداری کنند. مطابق این برنامه، چند گروه بلیط قیمت‌گذاری شده موجود است که علاقمندان می‌توانند آن را تهیه کنند. بنابر اعلام فیفا، برای این دوره از مسابقات دو نوع گروه بلیط VIP و اقتصادی در نظر گرفته شده است.

بلیط‌های VIP در دو دسته Match Exprience و Match Club به ترتیب ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار و بلیط‌های اقتصادی در سه دسته به ترتیب ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند که علاقمندان با انتخاب بلیط‌های مورد نظر آن‌ها را می‌خرند.
البته همراهان پکیج‌های استثنایی تور جام جهانی روسیه در آژانس مقتدر سیر تابان ، می‌توانند با مشاوره و راهنمایی کارشناس‌ها پس از بررسی دقیق نقشه‌ی ورزشگاه‌های جام جهانی که در سایت مقتدر سیر در دسترس است با بهترین انتخاب، بلیط‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرایط سفر به روسیه در تمام طول تابستان

روسیه یکی از برترین مقاصد گردشگری در تابستان این و دقیقا دلیل مهم برگزاری مسابقات در آن زمان است به همین دلیل دیدن روسیه همراه با شلوغی و هیجان جام‌جهانی لطفی دارد که نمی‌توان از آن گذشت.

در تمام طول تابستان آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی مناسبی برای تور‌های روسیه دارد آن دسته از علاقمندان به فوتبال که مشتاق دیدن بازی‌های مختلف کشور‌ها هستند می‌توانند با دیگر تورهای روسیه که از ابتدای خرداد ماه به صورت هفتگی اعلام می‌شود همراه شوند.

تماشای بازی‌های یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه یکی از بهترین تجر‌به‌های شما در زندگی فوتبالیتان می‌شود.

در تمام طول تابستان برای گشت و گذار در این سرزمین زیبا می‌توانید به صورت هفتگی از برنامه‌های تور و پکیج های سفر تور روسیه با خبر باشید و برای سفر خود برنامه بچینید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits