دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در وینوک بخوانید
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود بیشتر مجلات دیجیتال به زندگی روزمره بشر نیاز به دانستن و خواندن مقالات در زمینه علم، پزشکی، فن آوری و جهان اطراف ما بیشتر شده است. رسانه وینوک نیز همین است. ارائه...

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود بیشتر مجلات دیجیتال به زندگی روزمره بشر نیاز به دانستن و خواندن مقالات در زمینه علم، پزشکی، فن آوری و جهان اطراف ما بیشتر شده است. رسانه وینوک نیز همین است. ارائه بستری برای مطالعه و درک موضوعات اجتماعی و عمومی روز که هدف آن بالا بردن سطح آگاهی جامعه است.

وینوک کار خود را به عنوان یک مجله دیجیتال آغاز کرده است و مقالات روز دنیا را به صورت ترجمه در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. وینوک خود را محدود به مقالات ترجمه شده نمی کند به همین منظور تیم نویسندگی وینوک مقالاتی محتوا محور درباره هنر، کافه گردی، سفر، گردشگری و غیره را نیز تدوین و منتشر می‌کند.

فعالیت اصلی وینوک در زمینه‌های هنر، گردشگری، فیلم، کتاب، کافه و رستوران گردی، سلامت، سرگرمی و گفتگوهای اختصاصی است. سعی و هدف ما نیز این بوده که بهترین‌ها را در این زمینه‌ها ارائه کنیم تا همیشه مخاطب را از خودمان راضی نگه داریم.

یکی از پرمخاطب‌ترین قست‌های وینوک بخش کافه و رستوران است. بسیاری از افراد هستند که برای رفتن به کافه یا رستوران خوب در اینترنت جستجو می‌کنند. این راه غیر از آن مدل سنتی که پرسش زبانی است بسیار خوب جوابگو است. در بسیاری از سایت‌ها نظراتی درباره رستوران‌ها و کافه‌ها نوشته می‌شود که کار را برای انتخاب راحت می‌کند. در این میان مراجعی نیز همانند وینوک باید وجود داشته باشند که توضیحاتی جامع درباره محیط، نحوه برخورد، کیفیت، قیمت، مسیر رفت و آمد و دیگر چیزهای رستوران یا کافه در اختیار کاربر قرار دهند. بنابراین با این بخش از وینوک پیدا کردن یک رستوران و یا کافه خوب از میان هزاران رستوران تهران و کافه تهران کار آسانی می‌شود.

بسیاری از مواقع رفتن به یک رستوران سنتی یا کافی شاپ خوب در تهران بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و فکری را از بین می‌برد. بنابراین ما در وینوک با معرفی این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در تهران شما را در داشتن حال خوب یاری خواهیم کرد.

اما بخش جدید وینوک بخش هنر است که در آن پوششی کامل از نمایشگاه عکس در حال برگذاری و گالری هنر و حتی در قسمتی از سایت به نقد و بررسی فیلم‌های روز و بر روی پرده پرداخته‌ایم. این قسمت از وینوک نیز یکی از پرطرفدارترین بخش‌های سایت است که همیشه بازخوردهای فراوان و خوبی از این بخش دریافت می‌کنیم. در بخش هنری کار اصلی ما حضور در رویدادهای هنری و تهیه گزارش از اتفاقات آن رویداد است.

در این بخش سعی خواهیم کرد تا شما را از جدیدترین نمایشگاه‌های هنری باخبر کنیم و برای آن دسته از گروه‌های هنری که هیچ رسانه‌ای برای تبلیغ کار هنری خود ندارند همانند رسانه عمل کنیم. با این کار از افراد با استعداد و هنرمند جامعه حمایت می‌کنیم و سبب دیده شدن آنها خواهیم شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits